نماینده مردم ایذه در مجلس گفت: مشکل بیکاری و نبود اشتغال، جوانان منطقه را مأیوس کرده، لذا از رئیس جمهور درخواست دارم ظرفیت های اشتغال حوزه انتخابیه اینجانب را فعال نمایند.
یزدفردا "نماینده مردم ایذه در مجلس گفت: مشکل بیکاری و نبود اشتغال، جوانان منطقه را مأیوس کرده، لذا از رئیس جمهور درخواست دارم ظرفیت های اشتغال حوزه انتخابیه اینجانب را فعال نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عبدالله ایزدپناه در نشست علنی امروز (چهارشنبه 27 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: کسب مدال طلای ایمان محمدی و پویان دادمرزی در مسابقات کشتی فرنگی امیدهای جهان که در اسپانیا برگزار شد، خدمت مردم عزیز و همیشه قهرمان ایذه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس خطاب به وزیر راه افزود: وضعیت راه های فرعی درحوزه انتخابیه به بحران تبدیل شده است، در گذشته وزیر راه و شهرسازی را برای بازدید از این راه ها دعوت کرده بودم و اکنون نیز این موضوع را مطرح می کنم تا شخصاً بازدید نمایند و به عمق نگرانی های اینجانب پی ببرند تا جان و مال مردم را نجات دهند.

ایزدپناه خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: مشکل معلمان طرح مهرآفرین را هر چه سریعتر حل کنید.

وی اظهار کرد: مشکل بیکاری و نبود اشتغال، جوانان منطقه را مأیوس کرده، لذا از رئیس جمهور درخواست دارم ظرفیت های اشتغال حوزه انتخابیه اینجانب را فعال نمایند. در یکسال گذشته جهت احداث پتروپالایش جلساتی در وزارت نفت برگزار شد که باید از وزیر تشکر و قدردانی کرد، اما اراده ای در زیرمجموعه وزارت نفت برای انجام کار وجود ندارد که انتظار می رود وزیر موانع لازم را بردارند

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا